DUYURU : Sitemiz ile herhangi bir sorun şikayet&reklam vermek için doctor.cmptr@gmail.com adresine mail atınız.

28 Mart 2012 Çarşamba

Sekksekkci v2.5 Kurulumu (Detaylı Anlatım)

Merhaba beyler, sekksekkci v2.5 şuan çıkmış değil ama 28 Mart yani bugün 13.00 - 15.00 arası ilk olarak burda yayınlacağım.

Yayınladıktan sonra çoğu kişi kuramıcak scripti şuan uygunken ve meşgul değilken anlatmak istedim buyrun,









-İlk olarak burdaki adrese giriyoruz, ve uygulamamızı oluşturuyoruz ardından aşağıdaki resimdeki gibi sayfa açılacak karşımıza.















-Ardından internet sitesi kısmına beğen uygulamasını kuracağınız sitenin adını yazıyorsunuz, örnek olarak demo için ben http://begeen.tk adresine kuracağım o yüzden http://begeen.tk yazıyorum ben aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi.















-Facebook'da bir uygulama kısmında ise tuval bağlantısına sitenizin hangi klasörüne kurucaksınız uygulamayı o klasörü yazıcaksınız ben sekksekkci adlı klasöre kuracağım için http://begeen.tk/sekksekkci/ olarak yazdığım aşağıdaki resimde görüyorsunuz zaten.















-Sonra hiç bi şeyi ellemeden direk sayfa sekmesi kısmına atlıyoruz sayfa sekmesi adına ve sayfa sekme bağlantısına yukardaki adımdaki gibi kurcağımız klasörün adını yazıyoruz ben sekksekkci klasörüne kuracağım için http://begeen.tk/sekksekkci/ yazıyorum, ve ardından değişiklikleri kaydet diyoruz.


















-Ondan sonra en üstte bulunan soldaki kısımda duran İzinler menüsüne tıklıyoruz.


















-İzin penceresine tıkladığımızda aşağıda resimde gördüğünüz gibi böyle bir sayfaya sizi yönlendirecek, Authenticated Referrals sekmesine tıklıyoruz ve izin kodları çıkacak karşımıza resimde gördüğünüz yazıları yazın o bölümlere, ben aşağıda ne yazıcaklarınızı tekrar gösteriyorum.

Kullanıcı ve Arkadaş İstekleri: user_notes user_photos user_status user_videos user_likes

Genişletilmiş İzinler: publish_stream read_stream offline_access

İzinlerini yazın ve değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.


















-İzinleri halletiğimizde 2 üst anlatımda gösterdiğim menüden gelişmiş menüsüne tıklıyoruz ve aşağıdaki resimdeki gibi bir sayfa gelecek karşımıza biraz aşağıya iniyoruz ve Canvas Settings yazan kısımdaki Canvas Width bölümündeki işareti Akışkan olarak işaretliyoruz ve değişiklikleri kaydet butonuna tıklıyoruz.



















-Ardından indirdiğimiz dosyaları sitemizin FTP'sine atıyoruz ben sekksekkci adında bir klasör oluşturuyorum ve dosyalarımı atıyorum. Dosyalarımızı attıktan sonra cPanel'e giriyorum ve database&kullanıcı oluşturuyorum. *Cpanel'e sitenizin sonuna /cpanel yazarak erişim sağlayabilirsiniz.  Ardından databasemizin kullanıcıyla erişmesi için gerekli izinleri veriyorum aşağıdaki gibi (Bedava hostinglerde buna ihtiyaç duyulmaz cpanel için gösteriyorum.) 





























-Databasimizi oluşturduktan sonra PhpMyAdmin'e giriyorum ve  yukardakı seçeneklerden içeri aktar seçeneklerine tıklayarak sekksekkci..sql'i buluyorum ve git butonuna tıklıyorum kendisi sql'i otomatik yüklüyor.




-SQL'imizi yüklendikten sonra sql'de bulunan en soldaki ayarlar kısmına tıklıyoruz ve düzenle diyoruz,

id : 1 olduğu gibi kalsın.
appid : buraya app id yazacağız bunu ilk sayfada uygulamayı oluşturduğumuz sayfada görebilirsiniz.
appsecret : buraya ise app secret yazacağız bunuda uygulamayı oluşturduğumuz ilk sayfada bulabilirsiniz.
applink : burayada uygulamamızın adresini yazacağız ilk sayfada Facebook'ta Bir Uygulama kısmında uygulamımızın adresini öğrenebiliriz.
appkey : ise buraya acces tokken kodumuzu yazıcaz, acces tokken kodunun nasıl alındığını bilmıyorsanız buraya tıklayıp öğrenin.
adi : buraya admin paneline girerken yazacağınız kullanıcı adınızı yazın. Şifrenizi admin panelinden değişebilirsiniz.
sifre : burayada admin paneline girerken yazacağınız şifreyi yazın. Şifrenizi admin panelinden değişebilirsiniz.
puan : burasıda başlangıç kredi ayarı 25 olarak ayarlayın.
sistem : 1 olduğu gibi kalsın.

Eğer bunları yapamazsanız uygulama çalışmıcaktır en önemli kısımlardan bir tanesi budur.
















-Artık son işlemler şimdi sitemizin ftp'sine giriyoruz ve aynali.php not defteri ile açıp içindeki database bilgilerini yazıyoruz.








-Evet script'imizi kurduk!
-Çok önemli bir şey scriptimizi kurduktan sonra kimseye siteadi.com/begen gibi link vermeyin reklam yaparken önce şunları söyleyin, önce facebook hesaplarına giriş yapsınlar ardından 
http://apps.facebook.com/uygulama adresınız     / bu adresi verin onlara yoksa bir hata oluştu diye bir hatayla  karşı karşıya kalırlar!




















24 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. http://trlike.blogspot.com/2012/03/sekksekkci-v25-begendirme-scripti.html

      Sil
  2. kardesim index.php de hata alıyorum yardımcı olurmusun dedilergeldik.com

    YanıtlaSil
  3. http://apps.facebook.com/otolikeed/
    Mission Complate :)

    YanıtlaSil
  4. $apanah bölümüne ne yazılacak??

    YanıtlaSil
  5. @haCkheal ;

    İndex Hatası Çözümü İçin ;

    http://trlike.blogspot.com/2012/03/sekksekkci-v25-index-hatas-cozumu.html

    girip indir ftp nın ıcıne at

    YanıtlaSil
  6. yaptımda uygulamayı facebook durmada yeniliyor nerde hata yapmış olabilirim ahmetkina.comli.com burdan bakabilirsn

    YanıtlaSil
  7. lisanssız kullanım diyo :S

    YanıtlaSil
  8. set_limit hatası veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://trlike.blogspot.com/2012/03/settimelimit-0-cozumu.html?showComment=1333507553712#c3825864371023332029

      Sil
    2. neyi indirecez.

      Sil
  9. beğeni limitini 50 beğeni nasıl yapabilirm acaba

    YanıtlaSil
  10. Rar Dosyası çıkıor.

    YanıtlaSil
  11. http://apps.facebook.com/denemevar/

    YanıtlaSil
  12. lisanssız kullanım diyor lütfen yardım edin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin klasörüne girin aynali.php açın not defteri ile abonereklam.com yazan yere kendi site adresınızı yazın

      Sil
  13. Sitenin ftpsi ne

    YanıtlaSil
  14. Hata
    Cwcoderman uygulamasında bir hata oluştu. Lütfen daha sonra tekrar dene.

    API Error Code: 191
    API Error Description: The specified URL is not owned by the application
    Error Message: Invalid redirect_uri: Verilen URL'ye Uygulama yapılandırması izin vermiyor

    YanıtlaSil
  15. aynalı.php mi yoksa aynasiz.php mi? aynalı.php de resimdeki şeyler yok birde 000.webhost ta public html nin içine mi atıcaz dosyaları olduğu gibi?

    YanıtlaSil
  16. Okan Bey SQL NERDE

    YanıtlaSil