DUYURU : Sitemiz ile herhangi bir sorun şikayet&reklam vermek için doctor.cmptr@gmail.com adresine mail atınız.

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Google Chrome Eklentisi İle Abone Kasın

Merhaba,

Bu gün paylaşım yapmadık ama bomba gibi patladık, arkadaşlar buyrun size her yerde aranan ve ücretli satılan "Google Chrome Eklentisi İle Abone Kasma" sizlere ücretsiz bir şekilde sunuyorum. Görmüşsünüzdür facebook'ta her bağlantının altına zaman tünelinden çıkma vs. yazılıyor işte onların hepsi bu eklenti üzerinden yönetiliyor arkadaşlar buyrun aşağıda ki linkten ücretsiz bir şekilde indirebilirsiniz.










Rar Şifresi : www.trlike.com




Kurulum&Kullanma Hakkında Detaylı Bilgi ;


- İlk olarak dosyaları rardan çıkartın masaüstüne,
- Zamantuneli.user eklentisini sağ tıklayıp not defteri ile açın.
100003369821806 rakamını aratın ve oraya kendi profil uid nizi yazın.
- 2 kere aratmayı unutmayın.
- Ardından 100003708434971 rakamını aratın orayada başka bir profilinizin uid sini yazınız.
- Düzeltikten sonra dosyaların hepsini sitenizin ftpsine atın ve kullanıma hazır.

*Yakında detaylı bir videolu anlatım gelecektir.

9 yorum:

  1. bişe anladıysam arap olayım :D
    admin şu script leri begeni yapma uygulamasıonı kurma anlatımı varmı?

    YanıtlaSil
  2. kardeşim ben yaptım sonra kurdum programı fake hesapta açtım olmadı herşey okey

    YanıtlaSil
  3. eminim bi kısa zamanda video çek ama yapıp hemen video yu kapatma test yap bi

    YanıtlaSil
  4. Hocam Kurdum ama şöyle bi sorunum var

    resime tıklıyorum sol köye geliyro deva diyorum
    2inci rsimdeki yer gelmiyor ekle iptal ayzan yer gelmiyor
    zaman tüneli user.js iniyor onundan kodları acılıyor..!!! yardım pls

    YanıtlaSil
  5. azrailin2021@hotmail.com > Eklermisin Bi AcilenBisi Sorcam.

    YanıtlaSil
  6. Bendede User Scrip Must Be UTF8 Encodet Diyor Hocam Düzgün Anlat Yahu

    YanıtlaSil
  7. Abone olmuyor , fakede denedim.

    Bozuk.

    YanıtlaSil
  8. http://paylasimbegenisi.com.nu/

    kurdum ama User Scrip Must Be UTF8 Encodet şeklinde bir hata aldım yardımcı olursanız sevinirim.

    Profilim: http://www.facebook.com/onder.ozyer1

    YanıtlaSil